11 april, 2013

Jeg gjør ting jeg ikke kan....

Sist innlegg snakket jeg om at jeg skulle begynne å gjøre noe som jeg absolutt ikke kan...
nemlig å begynne å hekle, da tenker jeg ikke bare på frem og tilbake hekling med staver og luftmasker.
Nei da, jeg tenker på etter mønster......
Her ser dere da mine to første lapper i bestemor/oldemorteknikk.

Nå hva synes dere?
 Blir dette ett fint Oldemorteppe å ha som vognteppe når tulla blir født?
Jeg skal legge inn det ferdige produktet senere:)



Takket være frumaela som jeg linket til i forrige innlegg at jeg også har klart dette.
Kjempe grei video på youtube har hun også laget:)

2 kommentarer:

  1. Så flotte oldemorsruter. Nydelege fargar!

    Eg heklar baby converse på bestilling, ja, send meg ein epost på torunnkgmail.com :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så flott:) takk for tilbakemelding :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...